Tuesday, November 17, 2009

10 IKLAN PALING PELIK

WTF? Itu lah ungkapan yang akan tersembur dari mulut kita bila tengok iklan yang ntah apa ntah la. Iklan ini tak tahu la kalau korang pernah tengok membuat kan anda berhenti seketika dan berfikir, "Apa kejadah diaorang makan bila diaorang buat ni?" hah, inilah iklan dia.. ini baru 10 iklan saya jumpa dan rasakan paling pelik pernah aku tengok..


1.Iklan Starbust


2. Iklan fresh Air Gum


3. Iklan DirectTV


4. Iklan Skittles


5. Iklan McD (ngutik beb)


6. Iklan Pancake Spike


7. Iklan Nissan


8. Iklan Ikea


9. Iklan Lampu Thailand


10. Iklan Mentos

5 comments:

kenwooi said...

haha.. cool..
thanks for sharing! =P

kenwooi.com

InBliss said...

ur welcome...
it's just bizarre..

Nik Mohd Afiq said...

hahah..lawak gle..ntah ape2 lh diorang nie..aku tergelak sorang2 tgk..mcm bodoh pun ada..tp iklan mcm nie le org ske tgk..

http://realitylifetime.blogspot.com/

Arief Arf said...

haha..
memang pelik betul iklan2 ni..
tapi menarik n tak boring..
haha

░♥si lampu neon♥░ said...

aku rate iklan arnab tu! jahat seh sakit ati aku hahaha