Thursday, September 24, 2009

CARTA ALIRAN BAND HEAVY METAL

0 comments
Hmm..menarik untuk dilihat..

Saturday, September 19, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

0 comments
Diucapkan Salam Aidilfitri kepada semua rakan & pengunjung blog ini yang beragama Islam. Maaf Zahir Batin!

Saturday, September 12, 2009

Meraikan Hari 'Humping' Sedunia

1 comments
Hmm..ni memang pelik.. & lawak giler beb..'Humping' apa-apa je benda yang ada di depan mata. Di mana-mana & di semua tempat mulakan 'humping' anda. Di sini saya 'humping'kan bersama video mamat ni buat korang 'humping' bersama. Terima kasih kepada “Humping Guy” series di atas video nih. MUST SEE!



Friday, September 11, 2009

Nak Makan 50 meter di Udara?

0 comments
Ada sesiapa yang berminat untuk menikmati pengalaman jamuan hidangan yang unik? Tak kisah la sama ada sarapan pagi, makan tengah hari , makan malam, semua ada (ceh macam promoter indah..).

Jemput la sapa-sapa, ajak bos ka belanja buat mesyuarat sambil menikmati makan di udara pada ketinggian 50 meter dari tanah. Majlis makan ini diurus oleh pengendalian event profesional Benji Fun company.

Ia menyediakan 22 tempat duduk lengkap dengan chef, pemuzik, 'waiter'dan anda boleh pilih sendiri tempat, tanpa batasan. Ia di jamin keslematannya dengan kren yang boleh memuatkan seluruh kumpulan pemuzik atau bagi mereka yang nak buat 'presentation' kepada pelanggan mereka. Sekian, terima kasih.

Oh ya..restoran ini ada di Belgium.

Thursday, September 10, 2009

10 Waktu yang paling tidak sesuai untuk Anda Berkentut

5 comments
Kentut walaupun ia merupakan satu yang lumrah namun ia juga adakalanya menghantui kita pada waktu dan masa yang sememangnya tidak sesuai langsung.

#10 Semasa Kelas Yoga
Walaupun saya tidak mengikuti kelas nih tapi berkentut pada masa ini bukan sahaja merosakkan suasana malah saat ketika tengah fokus merehatkan badan (walaupun sebenarnya kentut ni melegakan). Anda mungkin berfikir kentut dan yoga boleh dilakukan seiring tapi TIDAK bagi peserta yoga lain yang sememangnya Anti Berkentut Ketika Yoga.


#9 Ketika Anda berucap di khalayak ramai
Ya ia memang alasan yang pelik tapi berkentut sewaktu anda tengah berucap di tempat yang dipenuhi ramai orang adalah memudahkan anda untuk hilang kredibiliti. Bayangkan Perdana Menteri tengah berucap pasal perpaduan depan orang ramai tetiba dia selamba je kentut. Hilang respect beb!


#8 Ketika bermain permainan ''Twister''
Anda bayangkan yang anda kini tengah bermain 'Twister' yang menyeronokkan dengan rakan, kebanyakkan punggung(bontot) korang ditengah muka korang sendiri. (Kalau anda sendiri yang bermain, berkentut adalah dibenarkan).


#7 Di dalam Perpustakaan
Dalam perpustakaan SENYAP adalah satu kemestian, WAJIB dan maka itu kebanyakan orang akan menghadapi kesukaran untuk membuat tumpuan(concentrate) apabila dengar je bunyi merdu kentut berkumdang memecah kesunyian. Potong wa cakap lu beb..(Walaupun berkongsi kentut dengan orang lain adalah satu intimasi & perkara yang menakjubkan dalam pengalaman kehidupan seseorang..yeah..smell it!)


#6 Ditengah Mesyuarat Penting Perniagaan
Mesyuarat bisnes ni sepatutnya mengenai 'mengerak sesuatu ke hadapan' namun malangnya berkentut dianggap sebagai tindakan tidak profesional (walaupun selayaknya ia dilakukan sebagai cara yang terbaik untuk mengakhiri mana-mana mesyuarat yang berlangsung agak lama). Tak percaya, boleh coba la..


#5 Semasa Perkahwinan
Mana-mana para pengantin digalakkan untuk berkentut kerana ini hari perkahwinan mereka tapi buat para pengapit tu ia DILARANG sama sekali, jadi korang kena la tahan.


#4 Duduk bersebelahan dengan orang dalam kapal terbang
Peraturan ni saya setuju la berkaitan larangan berkentut dalam kapal terbang. Anda pun pasti TIDAK mahu menghidu haruman kentut sesorang ketika dalam penerbangan. Boleh jadi bangang dibuatnye..


#3 Ketika Anda terkangkang menjalani Pemeriksaan Gynecology (Buat Wanita sahaja)
Walaupun ia adalah kedudukan posisi yang paling sesuai untuk berkentut, tapi tiada seorang doktor pun yang mahu muka mereka menjalani rawatan muka dengan angin kentut.


#2 Di dalam lif yang penuh
Mereka yang berkentut dalam lif ni sama ada 'something wrong' gan otak mereka ataupun gemar melihat orang lain menderita terpaksa menghidu haruman tersebut. Walau apapun ia tidak la baik kecuali ada sorang awek cantik dalam lif tu, tentu seronok kita lihat reaksi dia.


#1 Ketika Pengkebumian
Ada juga yang berpendapat berkentut ikut 'timing' yang cun dikatakan boleh menceriakan suasana tapi berkemungkinan ia adalah masa yang paling tidak sesuai.. terutamanya bila kentut tu bau macam orang mati. Tak sesuai langsung beb..


Sunday, September 6, 2009

Wakenabeb

0 comments
Ni antara video paling menarik Wakenabeb kat opis. Adegan ni boleh la korang cuba buat kat kengkawan di opis best gak. Terutamanya kat seseorang yang korang geram sangat.

Saturday, September 5, 2009

SUKAR MENERIMA KENYATAAN

0 comments

Seorang wanita muda bersama bayinya yang baru lahir sedang menaiki bas. Pemandu bas melihat bayi tersebut lalu menjerit kerana terkejut melihat rupa bayi tersebut.

Wanita tersebut marah tapi tidak tahu nak buat apa hanya terus ke belakang mencari tempat duduk. Apabila dia duduk, seorang lelaki tua yang berhampiran bertanya,"Kenapa nak, kamu tak apa-apa?"

Wanita itu menjawab,"Pemandu bas itu kurang ajar telah menghina saya tapi saya tidak berbuat apa-apa. Saya tak puashati, saya nak jumpa dan ajar dia cukup-cukup!"

Lelaki tua itu menjawab,"Betul tu, awak ajar dia sikit. Biar saya jaga anak beruk ni."